چطور جرات میکنی تو این تایم اخههههههه
بنده خدا ضرر دارع
الان خیلی زوده من زایمان اولم بعد از ۴۰ روز رابطه داشتم واقعا اذیت شدم ولی زایمان دوم قشنگ ۴ ماه گذشت بعد از زایمان رابطه داشتم نمیگم شمام ۴ ماه صبر کن من چون واقعا ترسیده بودم نمیتونستم ولی نهایت همون ۴۰ روز رو اجازه بده رحمت برگرده به حالت خودش .
عفونت میگیری
رحمت داغون میشه
با خودت مشکل داری مگه ؟
بعد از ۴۰ روز تازه اونم کلی درد داره
منکه راحت دو ماه رابطه رو قراره منع کنم چه طبیعی چه سزارین
زایمانت چی بود؟طبیعی یا سزارین؟
بنظرم الان نداشته باشی بهتره 🚶🏼 بازم خودت میدونی
من ۲۸روز بعد داشتم ک واقعا دردناک بود 🤦🏻♀️
۴۰ روز بعدش رابطه داشتم از درد مردم جوری که نتونستم ادامه بدم 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.