۱۵ پاسخ

به سلامتی عزیزم
فقط زود نیست ؟
چون باهم هست سن بارداری‌مون ولی من ۲ خرداد هست تاریخ زایمانم

ان شاء الله ک راحت. برا دختر منم دعا کن مریض مشکل بزرگی نداشته باشه

بسلامتی انشالله عزیزم

انشالله به سلامتی گلم برای ماهم دعا کن

ببین من خیلیییی بد امپولم در حدی ک ک برای امپول گریه میکنم ولی من دوبار رفتم عمل دوبارش بی حسی بوده واقعا دردش کمتر از امپولای معمولیه در حدی ک من اصلا اذیت نشدم

نترس راحته

بسلامتی زایمان کنی
خوش شبحالت راحت میشی

اصلا نترس سعی کن برای فردا بیشتر از همیشه قوی باشی و تحملتو بالا ببری...فقط فردا بعدش زیاد درد نداری😙

ایشالا ک صحیح وسالم نی نی تو بغل بگیری واسه ما هم دعا کن ❤️❤️

ان شاالله بسلامتی نی‌نیت رو بغلت بگیری عزیزم 😍

بسلامتی ایشالله
برا همه ما دعا کن
هیچی ترسی نداره

عزیزممم ان شاءالله به خوبی و خوشی زایمان کنی و کوچولوی نازت رو بغل بگیری🥰

خدا پشت و پناهت مامان ❤️🫶

نترس درد خیلیییی جزئی داره امپوله مثل نیش میمونه

ایشاالله ک زایمان راحتی داشته باشی برای ما هم دعا کن قشنگم

سوال های مرتبط