به سلامتی عزیزم
فقط زود نیست ؟
چون باهم هست سن بارداریمون ولی من ۲ خرداد هست تاریخ زایمانم
ان شاء الله ک راحت. برا دختر منم دعا کن مریض مشکل بزرگی نداشته باشه
بسلامتی انشالله عزیزم
انشالله به سلامتی گلم برای ماهم دعا کن
ببین من خیلیییی بد امپولم در حدی ک ک برای امپول گریه میکنم ولی من دوبار رفتم عمل دوبارش بی حسی بوده واقعا دردش کمتر از امپولای معمولیه در حدی ک من اصلا اذیت نشدم
نترس راحته
بسلامتی زایمان کنی
خوش شبحالت راحت میشی
اصلا نترس سعی کن برای فردا بیشتر از همیشه قوی باشی و تحملتو بالا ببری...فقط فردا بعدش زیاد درد نداری😙
ایشالا ک صحیح وسالم نی نی تو بغل بگیری واسه ما هم دعا کن ❤️❤️
ان شاالله بسلامتی نینیت رو بغلت بگیری عزیزم 😍
بسلامتی ایشالله
برا همه ما دعا کن
هیچی ترسی نداره
عزیزممم ان شاءالله به خوبی و خوشی زایمان کنی و کوچولوی نازت رو بغل بگیری🥰
خدا پشت و پناهت مامان ❤️🫶
نترس درد خیلیییی جزئی داره امپوله مثل نیش میمونه
ایشاالله ک زایمان راحتی داشته باشی برای ما هم دعا کن قشنگم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.