وای لعنت ب سر دردش
من گردن درد شدم خیلی بده🤕رفتم اورژانس بیمارستانی که سز شدم.آمپول و سرم داد گفت وقت خواب اصلا چیزی زیر سرت نذار تا ۳ روز..مایعات فراوان تا دفع بشه بی حسی
شیاف بزار و کمی دوغ یا ماست بخور اثر امپول و دارو هاست
بخاطر اینکه زود بلند شدی مایع نخاعیت که رفته از سرت جبران شده سردرد و کمر درد واسه همینه معمولا بعد زایمان شیاف بزار هر چهار ساعت مسکن مجازم همون استا بخور عیب نداره
استامینوفن بخور مایعات زیاد بخور
کمرت طبیعیه به خاطر دارو های بی حسیه سرت هم به خاطر دارو های بی حسیه احتمالا خیلی سرتو بالا گرفتی مایعات خیلی مصرف کن حداقل توی هر ساعت ربع ساعت راه برو کافئین بخور و ...
نسکافه بخور
شیاف بزار
سر درد متاسفانه اگه خیلی شدیده خوب نمیشه نهایت با سرم کمتر بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.