۸ پاسخ

شاقاسمی

شاهقاسمی عالیه

من سارجلو رو اصلاااا نمیپسندم
هیچی حالیش نیست منم مثه مامان فندوق بنظرم شاهقاسمی بهتر از سارجلو هست

بیشتر پیش سارجلو میبرن

دکترای بیمارستان مثل شاه قاسمی و دهقانی بهترن

پسرم زیر نظر سارجلو بود اما تو یکماه سه بار بردم. مشکل بچمو نفهمید. تب شدید ی ازمایش ننوشت و احتمال نداد فقط، هربار کلی دارو
ازش ناراضی ام

مامان‌ها! لحظه‌های نوزادی زودگذرن، اما یادگاری‌هاش می‌تونن همیشگی بشن.
اگه دوست داری یه تابلوی خاص از اولین وسایل یا مشخصات کوچولوت داشته باشی، من کنارت هستم.
خبر خوب: لازم نیست حتماً هزینه قاب کامل رو الان بدی! می‌تونی «فایل باکیفیت و اختصاصی» طرح رو از من بخری، با هزینه‌ی خیلی کم روی هر متریالی که دوست داری چاپش کنی و سر فرصت، با سلیقه‌ی خودت قابش کنی.
یه هدیه‌ی موندگار برای اتاق فرشته‌ات... 👼🤍
برای دیدن مدل ها
و‌قیمت
به این شماره در پیام رسان بله و‌ایتا پیام بدید
09168070572

من میبرم نازنین سارجلو

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۶ ماهگی