۱۷ پاسخ

من هر ۳ساعت یبار برای سرویس رفتن پامیشم ولی چیزی نمیخورم.۷ صب یه لیوان شیر با خرما میخورم

من فقط تندتند دستشوییم میگیره میرم میام. حوصله چیزی خوردن ندارم😐

من ۵ صبح صبحونه میخورم.گرسنه م میشه

من فقط برای دستشویی بیدار میشم😐

من که دیشب اصلا خوابم نبرد چرا این شکلیه

مگه شما سیر میشید؟ من دم به دقیقه گشته ام 🫤 اصلا سیر نمیشم همش معدم ضعف می‌ره ، میخورمم باد میکنم شکمم سنگین میشه اذیت میشم 😫 این چه مدلشه آخه

من گشنم میشه خیلی

معمولا پا میشم میرم دسشویی🤣

من بیدار نمیشم اوگ اوایل بارداری گرسنم میشو

من بیدار بشم شیر و خرما یا سیب میخورم می‌خوابم

ن اصلا.

من فقط براسرویسابلندمیشم دگ براغذا نه

منم بیدار میشم مرتب هر ۲.۳ ساعتی یکبار بیدار میشم باید ی چیزی بخورم وگرنه ضعف میکنم خسته شدم نکنه مشکلی دارم

وقتی ابگوشت بخورم ن بیدار نمیشم،ولی اگه چیز دیگه بخورم بله بیدار میشم،البته با مصیبت هم میخوابما اینم هست،ساعت ۴صبح اینا،الانم که بیدارم

من دیشب چون شام خوب نخوردم امروز نتونستم خوب بخوابم و بیدار شدم

من بیدار میشم🫠هم برای دستشویی هم غذا چون دل ضعفه میگیرم

من ک‌کلا نمیخوابم🤣

سوال های مرتبط

مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی