من هر ۳ساعت یبار برای سرویس رفتن پامیشم ولی چیزی نمیخورم.۷ صب یه لیوان شیر با خرما میخورم
من فقط تندتند دستشوییم میگیره میرم میام. حوصله چیزی خوردن ندارم😐
من ۵ صبح صبحونه میخورم.گرسنه م میشه
من فقط برای دستشویی بیدار میشم😐
من که دیشب اصلا خوابم نبرد چرا این شکلیه
مگه شما سیر میشید؟ من دم به دقیقه گشته ام 🫤 اصلا سیر نمیشم همش معدم ضعف میره ، میخورمم باد میکنم شکمم سنگین میشه اذیت میشم 😫 این چه مدلشه آخه
من گشنم میشه خیلی
معمولا پا میشم میرم دسشویی🤣
من بیدار نمیشم اوگ اوایل بارداری گرسنم میشو
من بیدار بشم شیر و خرما یا سیب میخورم میخوابم
ن اصلا.
من فقط براسرویسابلندمیشم دگ براغذا نه
منم بیدار میشم مرتب هر ۲.۳ ساعتی یکبار بیدار میشم باید ی چیزی بخورم وگرنه ضعف میکنم خسته شدم نکنه مشکلی دارم
وقتی ابگوشت بخورم ن بیدار نمیشم،ولی اگه چیز دیگه بخورم بله بیدار میشم،البته با مصیبت هم میخوابما اینم هست،ساعت ۴صبح اینا،الانم که بیدارم
من دیشب چون شام خوب نخوردم امروز نتونستم خوب بخوابم و بیدار شدم
من بیدار میشم🫠هم برای دستشویی هم غذا چون دل ضعفه میگیرم
من ککلا نمیخوابم🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.