بعد سرکلاژ یکی دو هفته اصلا نباید پاشی باید کلا دراز بکشی بعدشم دکتر به من کلا استراحت مطلق داد به بعضی ها هم استراحت نسبی میدن از توالت فرنگی استفاده کن میری دستشویی خودتو خشک کن چون نخی که استفاده میشه احتمال داره باعث عفونت بشه
من هفته ای یکی دوبارم واژنمو با شامپو بچه میشورم بخاطر عفونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.