15 روز از اقدامم میگذره
همش گشنمه😓
گاهی زیر دلم درد میگیره

۳ پاسخ

منم امروز ۹روز از ازادسازی می گذره خیلی گشنم می شه حالت تهوع می گیرم.بعضی موقع درد پریودی دارم سینه ام تیر می کشه یهو

مبارکههه😅

منم دقیقا همینجوریم همش هم خوابم میاد انگار 15 روز از اقدامم میگذره

سوال های مرتبط