سلام برای اسهالی چی خوبه

۵ پاسخ

دختر من اسهال شده بود دکتر پدی لاکت داد هر هشت ساعت هفت قطره خیلی خوب کرد. ماست و اویشن هم قاطی کن بده خیلی خوبه

موز خوبه

روزانه ۵ قطره پدی لاکت تا ۱ سالگی تنظیم کننده یبوست و اسهال

سیب رنده کن بده سیب رو نمیخوره ابشو از الک رد کن بریز بده بخوره

ماست و پودر سنجد و موز رسیده

سوال های مرتبط

مامان روژدا مامان روژدا ۱ سالگی
مامان شاهان جون مامان شاهان جون ۱۶ ماهگی