۶ پاسخ

نه خوبه

خیلی هم بزرگه بخدا جای شکر داره🫠

ن خوبه واسه ۴ نفر

زمستان بعد سخت نیست برای دستشویی هی برین بیرون هوا سرده بچه ها سرما میخورن

واسه تعداد کم کوچیک نمیشه خوبه

خیر کوچیک نیست

سوال های مرتبط