۶ پاسخ

تیشرت شلوارک

تی‌شرت شلوارک
هوا خیلی گرمه دیگه
اگه طرف کوه اینا بریم دورس و شلوار

رامپر ولی یه دست بلوز شلوارم محض احتیاط برمیدارم

رامپر یه سویشرتی چیزی میبرم باخودم

تیشرت شلوارک اکثرا ولی رامپر هم میپوشم من
دیشب ک خیلی هوا اوکی بود رامپر بود کلا ولی خب شب اکثرا سردتره من سرهمی میپوشم هم اوکیه هم استاندلرده گرمایش و سرماییش

تیشرت شلوارک

سوال های مرتبط

مامان مامان ایهان مامان مامان ایهان ۱۵ ماهگی
مامان وسام 🥹💙 مامان وسام 🥹💙 ۱ سالگی