این مدلش قدیمی شد
گهواره ننو بنظرم کاربردی تره
ننو بگیرخوبه من خیلی راضیم، اینا قدیمی
نه اینا به درد نمیخورن
ننو خیلی بهتره برا دل دردشون هم خوبه
ن عزیزم اصلا به کارت نمیاد ننو بگیر که دست راحتی برات انقدر خوب پسر من تا ۲سالگی تو ننو خابید
من برا دخترم همین مدل گرفتم کلا هرکاری کردم تو این گهواره نخوابید برا اینیکی برش داشتم گفتم از همون روز اول عادتش بدش ب گهواره چون دخترم خیلی اذیتم میکرد موقع خوابیدن یا همش سرپام بود یا تو بغلم
من مارک میلاد دارم کولک میندازه پارچه اش مثل لای چسب لباسه زود کهنه میشه
اره منم این مدلی گرفتم کرمی قهوهایش
توی دیوارش گیره داره میزنی به پایه باعث میشه تکون نخوره برای وقتی بچه یکم بزرگ شه بتونه نیم خیز خیلی خوبه خیالت راحته برنمیگرده گهواره
منم همین مدلی گرفتم
نمیدونم فعلا چطوریه دیگه
آره میلاده منم برای بچه م گرفتم
سلام قیمتش تا ۴تومن .و اینکه چون جنس پارچش مواده میگن بچه ها خیلی دوست ندارن .
چنده قیمتش الان؟
من همین مدلی گرفتم نمیدونم خوبه یا نه
ازشون دیدم خیلی محکم و خوب هستن. تا چندین ماهم میشه استفاده کرد بچه بزرگ دیدم میذاشتن توش
ننو بگیر بهتره
کنار تخت مادر این خوبه
خوبه من واسه دخترم همین مدلی گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.