بین با مشورت دکتر اگر واست مقدوره آزیترومایسین خارجی بگیر بخدا یه روزه خوب میشه
تو شربتاش گایافنزین هست خلط اوره عالیه دختره من همیشه بااین جواب میگیره ۶ساعت ۱قاشق مرباخوری
بهش مولتی ویتامین وهر ویتامینی که میدی فعلا نده،زینک،دی،کلسیم بدتر میکنه ویروس رو،گوشت قرمز بخاطر اهنش نده فعلا،گوجه کبابی،سوپ ساده ،پیاز،سیر ویتامین سی بعد غذا که قندوفشارش نیفته بده خیلی خوبه،در زمان اسهال ممنوعه
ویروسه عزیزم. باید دورهش بگذره
بدنش هم عفونت داره ک تب میکنه
آنتی بیوتیک بده برای عفونتش هرچی ک دکتر داده
بدنشوتا میتونی تقویت کن ک بتونه جلوی پیرس وایسته لیمو شیرین شربت یا آمپول ویتامین سی آبِ ماهبچه تیلیت کن نون توش بده بخپره یا همینجوری بخوره سوپ بده. کباب براش درست کن.
آبلیمو و عسل بهش بدید نشاسته با آب سرد حل کنید بخوره دستگاه بخور واسش روشن کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.