ن مگه باید بزنیم ؟؟
ما پناهشون هستیم چطوری بزنیم
اره روزی سه وعده😑
خدایی این چ سوالیه میپرسی 😩😩😩
سالگردازدواج امام علی علیه السلام وحضرت فاطمه سلام الله در پیش داریم
باز به این مناسبت آموزشهای خیاطیمونو فقط باصدتومن گذاشتیم که هرکسی خواست ثبت نام کنه
دوره خیاطی رو فقط فقط ۱۰۰هزارتومن گذاشتم اگه میخای این هنر رو صفرتاصد یادبگیری در پیام رسان بله درخدمتم
@fandogh1404
شماره بله
09381442343
کانالم در بله
@mamanefandogh
نه گناه داره حالیش که نیست
اصلااااااا اصلااااا حتی داد همنمیزنم اصلااااا ... پناه این کوچولوها ماییم هنوز چیزی هم نمیفهمن که حتی دعواشون کنیم ...
مامانا خودتونم خواهش میکنم نزنید من فقط یکبار خودمو انقدر که اعصابم خورد بود زدم بچم یاد گرفته بود تا یه چیزی میشد خودشو میزد. تا از سرش افتاد و هی گفتیم نه نه نزن یکماه طول کشید. خواهشا اینکارو نکنید
اغلب خشونت از کجا میاد؟۱-عدم آگاهی،۲-ناتوانی در ابراز و بیان درست احساسات و احوالات.پس کسی که اطلاعات دریافتیش زیاد باشه و دایره لغاتش گسترده باشه هیچوقت این اشتباه رو نمیکنه.مخصوصا در مورد بچه همیشه باید اطلاعاتمون به روز و مکرر باشه
نه جرات ندارم خیلی بهم فشار بیاد میرم صورتم میشورم دوباره میام پیشش
نه به هیچ عنوان چون تا دو سالگی بچه لجبازه هیچ نمیفهمه من یه بار زدم رو دستش خیلی عصبی شدم اونم آروم با اینکه اخم کرده بودم خندید فک کرد دارمباهاش بازی میکنم منم دیگه حتی رو دستش هم نزدم چون واقعا گناه دارن این طفل معصوم ها ولی از چشم قره هام خیلی حساب میبره میگم بده نکن نرو گوش میکنه
حرصم که میگیره خودمو میزنم
ولی خب شده یکم بداخلاقی کنم ولی نه اینکه داد بزنم
نه اصلا
کسیکه بچسو میزنه باید بره پیش روانپزشک
بچه با کتک و دادوبیداد استرسی و مضطرب بارمیاد پس اگر اعصابمون ضعیفه شرایطمون سخته بهتره یمدت تادرمان قرص مصرف کنیم
بچه ها فرشته هستن تازه دارن تجربه میکنن کاراشون طبیعیه
ن بیشتر خودمونو میزنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.