خانومای زتجانی ی دکتر اطفال خوب معرفی کنید

۱۷ پاسخ

دکتر سمیرا مختاری
فوق تخصصه خیلی دکتر خوبو با سوادیه
راجب هر چی بخوای بهت توضیح میده بدون عجله
داروی الکیم نمیده

دکتر لواسانی واقعا عالیه من پسرمو پیشش میبرم بشدت با سواد و با حوصله هستش اما وقت دهیش سخته سر همین اورژانسی لازم شدنی پیش دکتر خواصی میبرم درمانگاه مهراد هر روز هست اگه شب لازم باشه پیش دکتر هادیلو میبرم درمانگاه قائم

دکتر آرش تبریزی وااااااقعا عالیه ینی تو بیمارستان امام حسین .
بیرونم بخام ببرم مطب دکتر مریم باقری وند خوب تخصص نوزاد متخصص اطفال

منم ناهیدجعفری میبرم

فقط فقط منصور صادق زاده

فقط سهراب معیری و تمام

سراج صادقی خوبه من راضیم ازش

اگه واقعامیخای بچت از هرلحاظ چک بشه ببر سراج صادقی عالی هست حدود۳۰دقیقه وقت میزاره راجب همه چی هم توضیح میده فوق تخصص اطفال و تغذیه اطفاله یعنی راجب هردو فوق تخصصه که بنظرم عالیه برای بچه

دكتر سراج عاليه واقعاااا
اورژانسي لازم باشه پيش دكتر هاديلو ميبرم

باقروند فوق تخصص نوزادان ومتخصص کودک ونوجوان اونم عالی ساختمان پزشکان مفید بعدظهر ها میاد توی کوی قائم
لواسانی هم عالیه برای کنترل میبرم پیشش

من پسرم رو میبرم پیش لواسانی ازش حیلی راضی هستم
مریم باقروند هم خوب

لواسانی خانما بیمارستان بهمن راحت میشه وقت گرفت

لواسانی خوبه اما سخت وقت میداد من دیگ نبردم.الان معیری میبرم.دکتر خوبیه اما چون همیشه ماسک داره دخترم ازش میترسه نمیزاره خوب ویزیتش کنه🤦‍♀️میخوام عوض کنم دکترشو

سراج صادقی
عالیه

دکترسهراب معیری،هم ازنظر علمی بالا هستن هم ازنظراخلاقی،داروهایی هم که میدن عالین

فقط دکتر سهراب معیری عالیهه

دکتر هادیلو کلینیک قائم
دکتر خوبیه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۶ ماهگی