۲ پاسخ

طبق تجربیات خودم اگه واقعا میخای به بچت وقت بزارن معاینه کنند من دکتر بابک اهرچی تخصص کودکان فوق تخصص نوزاد راضیم،یدونه هم دکتراعظم جوادی اسکویی این دوتامیبرم بقیه دکترای معروف بردم اصلا راضی نبودم

دکتر سیمین حیدری


عالیه عالی من دخترم از یه ماهگی سرماخوردگی داشت حتی واکسنشم وقتش گذشت نتونستیم بزنیم همش خس خس میکرد سرفه های خشک کلی دکتر بردم
بعد عموم گفت برین پیشش با ۵ روز مصرف دارو هاش دخترم خوب خوب شد کامل تازه احوال هم گفت بیارین رایگانه

سوال های مرتبط