عزیزم منم تپش قلب زیاد داشتم تازه یکم درست شدم
من شیاف نمیزدم ولی اوایل خیلی تپش قلب داشتم بعدا خوب شدم
دقیقا منم تپش قلب میگیرم هرشب هم باید بزارم 🫠🫠🫠
من مقعدی میزارم احساس نفخ میکنم بعدش خیلی بدم میاد از شیاف گذاشتن🤧
عه منم همینجوری میشم وقتی میزارم فک میکردم طبیعه من واژینال میزارم تا دو سه ساعت بعدش تپش قلب میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.