خانما بعد سزارین میشه موها رو رنگ کرد

۴ پاسخ

باید بپرسی چون بخاطر هورمونای شیردهی ممکنه رنگش اونطور که باید نگیره

چرا نشه

اره چرا نشه
تو حاملگی بخاطر بچه میگن رنگ نکن

اکه موهات ریزش اینا نداره ک با رنگ بدتر شه رنگ کن

آره چرا نشه

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۳ ماهگی