خانوما پمپ درد خوبه یا نه بعد تو اتاق عمل باید بگیم یا نه

۵ پاسخ

عزیزم من شنیدم قبلا کیفیت پمپ درد خوب بوده الان تاثیر چندان نداره/ حتی توو گهواره هم دیدم میگن دکترا گفتن نخرن فایده زیادی نداره/ اگه سزارین هستی که دردش با شیاف کنترل میشه

هزینش جدا حساب میشه بدون بیمه ولی حتما به دکتر بیهوشیه بگو برات بذاره ، از موقعی که برای ویزیت میری ، به دکتر خودتم چند بار بگو

واقعا عالیه

منم از همه میپزسم میگن نیاز میس با همون داروهایی ک برات میزنن شیاف دردت اروم میشه در اون حد نیس که بخوای پمپ درد هم بگیری

موقع پذیرش باید بگی

عالیه حتما بگیر

سوال های مرتبط

مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی