عزیزم من شنیدم قبلا کیفیت پمپ درد خوب بوده الان تاثیر چندان نداره/ حتی توو گهواره هم دیدم میگن دکترا گفتن نخرن فایده زیادی نداره/ اگه سزارین هستی که دردش با شیاف کنترل میشه
هزینش جدا حساب میشه بدون بیمه ولی حتما به دکتر بیهوشیه بگو برات بذاره ، از موقعی که برای ویزیت میری ، به دکتر خودتم چند بار بگو
واقعا عالیه
منم از همه میپزسم میگن نیاز میس با همون داروهایی ک برات میزنن شیاف دردت اروم میشه در اون حد نیس که بخوای پمپ درد هم بگیری
موقع پذیرش باید بگی
عالیه حتما بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.