۱۳ پاسخ

کمرشو بچسبون به سینت پاهاشو یکم بالاتر با یه دستت بگیر با اون یکی دستت از شکمش نگه دار اروغ میزنه

بنظرم سختترین مرحله اروغ گیری و کولیک هست تا اینجا ک پسرم ۲۵ماهش شده... تا ۴ ۵ماه شبا اصلا نمیذاشت بخوابیم

سعی کن صاف بگیریش گردنش رو صاف بگیر چند ثانیه

وای برا منممممم مگه میزنع
بقل شوهرم و خواهرم راحت زود میزنع من هر کاری میکنم نمیزنه😐💔

خيليييي

ارزره

وااااییی پاهاشو‌بدین من با نون بخورم😮‍💨😍🥰

من هر کار میکنم نمیزنه

مال من تا حالا اصلا نزده

همه بچه ها بر میزنن

وای پسر منم همین طور هست.

خیلی سخته 🥲

دکتر به من گفت پنج دقیقه بگیرمش رو شانه دیگه کافیه

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀 مامان پناه🫀 ۱ ماهگی