بچها زیرشکمم اینجا حالت کشیدگی و درد ریز دارم چرا

تصویر
۲ پاسخ

منم دقیقا همون جا درد دارم دو روز خوب شد باز درده هست کم و بیش نمیدونم واقعا چرا من شیاف میزارم سرویکسم پایینه نمیدونم برای اونه یا طبیعیه🫠

رحمت داره بزرگ میشه میکشه بالا برا همونه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری