عزیزم، تبلیغ نمیکنم، فقط چون خودم به کیفیت محصولات اهمیت میدم پیشنهاد میکنم سرلاک ارگانیک رو امتحان کنی. 🌱
برخلاف خیلی از سرلاکهای بازاری، افزودنی، نگهدارنده و شیر خشک نداره و با خیال راحت میتونی برای کوچولوت استفاده کنی. ماندگاریش هم تا یک ساله.
هم میتونی مثل سرلاک فقط با آب جوش آمادهاش کنی، هم مثل فرنی کمی حرارت بدی. واقعاً هم از نظر طعم و هم کیفیت عالیه. 😊
اگر دوست داشتی توضیحات بیشتری بدم یا نمونه محصولات رو ببینی، توی روبیکا پیام بده: ۰۹۰۳۵۱۴۹۸۷۶
به نظرم سرلاک زیادم خوب نیس تا وقتی که خودت میتونی غذا درست کنی براش ولی برای وقتایی که نمیتونی غذا درست کنی و یا موقعیتش نیس مثل وقتی که سفر میری خوبه
عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.