فلن ک دارم و خوبه
منم یماهه گذاشتم فعلا مشکلم فقط خونریزی پریوده ک از حدمعمولم بیشتره مشکل خاصی ندارم خداروشکر
بهترین روش جلوگیریه من هشت ساله گذاشته بودم عالی بود خیلی راحت بود
من گذاشتم راضیم
آیودی دختر عموم گذاشته بود چون بعدش استراحت نداشت به خونریزی افتاد و گفتن آیودی رفته بالا مجبور شدن کورتاژش کنن
باید نباید طولانی مدت بزاری عفونت و هزار جور مرض رحمی میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.