نظرتون راجب این مدل صندلی غذا چیه؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

ترسناکه

حس خوبی ندارم . حس میکنم امنیت نداره ممکنه بیوفته ؟ پایه ندارهگ

باهاش اوکی نیستم تازه قیمتشم بالاس چون من قیمت ها دستمه

خیلی مزخرفه واقعا

یاخدا این چیه دیگه اصلا قابل اطمینان نیست!

وای چ افتضاح😵‍💫

نظرم منفی

زیاد تکون بخوره شاید محکم نباشی صندلی

منم یه حوریه انگار

امنیت نداره ک

سوال های مرتبط

مامان آقا پسر مامان آقا پسر ۱۳ ماهگی
مامان Mahva🌙 مامان Mahva🌙 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی