۶ پاسخ

منم خیلی بد میخوره پسرم گذاشتم تو یخچال بوی ماهیش کمتره آب سرد هم براش جا میکنم با لیوان با سرنگ میریزم تو دهنش سریع روش آب سرد بهش میدم

همشون بوی ماهی میدن ،یوروویتال بوی ماهیش کمتره،من بلافاصله بعد خوردنش آب میدادم

اول اینکه حسابی شیشه رو تکون بده که روغن و شربت داخلش باهم قاطی بشن چون روغن روش خیلی بد طعمه اما قاطی بشه بهتر میشه طعمش

چه مارکی گرفتی؟؟؟

کاری نمیشه کرد واقعا بوی بدی میده حق دارن طفلیا. من چون حمام دوست داره قبل از حمام بهش میدادم به بهونه اینکه بخور وگرنه نمیبرم حمام اونم میخورد

من ک قاطیه اب میوه بهش میدم پسرمنم اصلا نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان محمدآراد مامان محمدآراد ۳ سالگی
مامان علی مامان علی ۲ سالگی