من دیگه میخواستم برم امپول بزنم چون برای من بی دلیل بود
رازیه دم کن بخور
منم از اردیبهشت ماه نشدم ۲۵ روز پیش ازمایشم منفی شد الان حالت تهوع دارم ولی تست زدم شنبه بازم منفی بود نمیدونم دلیلش چیه
من یه معجون درست میکنم خوبه گرم خیلی کمک میکنه به کاهش درد پریودی
آب جوش نبات، دارچین، فلفل سیاه،عرق نعنا
من آخرین پریودیم 24 اسفند بود. 31 فروردین از منفی بود
7 اردیبهشت بی بی چک منفی...
دو تا امپولم پروزسترون زدم بازم پریود نشدم
نهایتا 15 اردیبهشت بتا مثبت شد
من ۳۵روز تاخیر داشتم دیشب ی استکان زعفران غلیظ خوردم امروز صبح شدم
برو دکتر آمپولی بزن درجا میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.