سلام خوبی، این امپول ک راجبش گفتین چیه برا چیه
منم دفه سومم میزنم ایشالله این ماه بگیره
واسه مثبتش شدنت حتما چیزای ک نوشتم بخون من ماهی ک اقدام داشتم خوردم
۵ماه زدم ماه۶ام باردارشدم ۵قلو🥹
من یک ماه زدم ماه بعدی حواسم نبود بزنم ماه سوم رفتم دکتر بنویسه که بزنم گفت بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.