۵ پاسخ

سلام خوبی، این امپول ک راجبش گفتین چیه برا چیه

منم دفه سومم میزنم ایشالله این ماه بگیره

واسه مثبتش شدنت حتما چیزای ک نوشتم بخون من ماهی ک اقدام داشتم خوردم

۵ماه زدم ماه۶ام باردارشدم ۵قلو🥹

من یک ماه زدم ماه بعدی حواسم نبود بزنم ماه سوم رفتم دکتر بنویسه که بزنم گفت بارداری

سوال های مرتبط

مامان تنها مامان تنها قصد بارداری