۱۹ پاسخ

ببخشیدا ولی خیلی زرده هنوز به نظرم ببر یه دکتر دیگه یاببر بیمارستان زردی شوخی نیس که دکتر گفته تا۲ماه من درعرض ۱۶روز چندتا دکتر عوض کردم ودستگاه گرفتم هزار کار کردم زردی بچم از ۱۵ونیم اومد رو۷ ثابت شد یعنی شب وروز نداشتم چون زردی رومغز اثر میزاره خطرناکه

دستش خدایااااا

دختر منم دقیق زدیش مثل نینی شماس رو ۲۳بود دستگاه گذاشتم شد ۸ دکتر گفت خوبه نیاز به دارو نداره

پسر منم تا چهل روز زرد بود

ای جانم انگشتاش
دختر من تا ۶۰.. ۷۰ روز زردی داشتو معلوم بود توی صورتشو چشماش

انگار میخاد سوت بزنه😂

ووی ووویییی خدا انگشتاشو چطور میخوره بیشعوررر🤤😭😂

درست میگه دختر منم چون خونمون باهم سازگاری نداشت تا ۲ ماه زردی داشت

پسرمنم تا۱۰روز زردی گرفت البته یکم روی دماغش بود

خواهرزاده من تا 3 ماه زرد بود

اصلاااا نگران نباش
دکترت درست گفته
من سه تا بچه دارم
هر سه تا تا دوماهگی زرد بودن بدجوووور
واکسن دوماهی زدن سفید شدن
زردی ده روز اول خطرناکه
تو مغز رسوب میکنه
اگه الان سرحاله
شیر خوی میخوره
دفع داره دیگه بیخیالش باش

عزیزم منم دو شب بستری بود بچم
دوستم گفت عرق کاسنی رو حرارت بگیر یه کوچولو گرم بشه
بعد با پنبه بدنش بکش هر روز تکرار کن سریع خوب میشه

دکترشو عوض کن پسر منم تا ۲۰ روزگی زردی داشت ولی ۸ بود دکتر قرص داد ک رفع شه وزن دهیشم مختل میکنه ببر دکتر دیگ

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

دقیقاااا دو ماه برا من طول کشید درست میشه

ای جونم خدا موهاشو نگا چجوری انگشتشو خورده .... پسر من تا ۴۰ روزگی زرد بود ولی چک کن عددش بالا نباشه اگه پایینه و زرده اشکالی نداره ولی اگه بالا باشه خدایی نکرده خطرناکه رو مغز تاثیر میزاره

ای جانم اون تا انگشتشو چجوری کرده تو دهنش🥹😂

دکترا میگن به مرور خوب میشه بچه من سیزده روزگی رو ۱۱ بود بعد دوبار دستگاه گذاشتن دکتر گفت دیگه کاریش نداریم تا یکماه الان اومده رو 5.5
ولی چکاپم نوشت گفت خوبه دیگه همه چی

راس میگه تا۴۰روزگی خوب میشه البته اگرقرصم بدن بی تاثیرنیست

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱۶ ماهگی