۲ پاسخ

زردی همون ۱۰ روز اول خطرناکه. بعد از اون کم کم دفع میشه و تا سه ماهگی هم ممکنه ادامه داشته باشه ولی دیگه خطرناک نیست

نه بچه منم چون زود به دنیا اومده بود زردی داشت تا دوماهگی بعد واکسنش رفع شد ، بعضی بچه هاهم زردی شیر مادر دارن زردی زیر ده خطرناک نیس

سوال های مرتبط