خانما هفته من امن هس برا زایمان؟؟؟

۶ پاسخ

منم۳۷هفته و۴روز سزارین شدم الانم طبق پریودی۳۶و۵ طبق سونو ک اونو قبول دارن۳۷و۲میشم

اره عزیزم ما ام کاش ب اون روز برسیم دکتر بهم گفته احتمال زایمان زودرس دارم

۳۵ هفته ب بعد امنه

اره عزیزم

من ۳۷هفته دقیق زایمان کردم

۳۷ به بعد بله

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۵ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ونهم بارداری