چشم بچم از صبح داره اب میاد ینی چرا

۱ پاسخ

حتما یخ کرده .مثلا بیرون بودی باد خورده صورتش .یا باد کولر بوده .از من اینجور بود دیروز دکتر بودم بهش گفتم قطره سیپروفلوکساسین داد ریختم خداروشکر امروز بهتره.بد نزاشتم باد بخوره بهش

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 مامان مهدیس🥰ماهلین🥰 ۸ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۲ ماهگی
مامان دخترم آنیسا مامان دخترم آنیسا ۶ ماهگی