مامانا شاهان قشنگتره یا شایان ؟؟؟

۱۶ پاسخ

شایان تو لفظ قشنگتره بنظرم ربطی هم به قدیم و جدید نداره هر اسمی ی روزی جدید بعد چند سال قدیم نباید به این چیزا اهمیت داد

بنظرم شایان خیلی بهتره

دوتاشون قدیمیه

بنظر من شاهان هیچوقت قدیمی نمیشه و از مد نمیفته حتی اگه ب معنی و تلفظش توجه کنیم ی اسم خاصه بنظر شخصیه من

شاهان

شاهان اسم گل پسرم منم شاهانه

جانان بهتره

منم شاهان انتخاب کرده بودم دقیقه نود تصمیمم شد شایان چون شاهان زیاده شایان کمتره اسم خاصی و زیبایی هم هست خداروشکر میکنم اسم پسرم رو شایان گذاشتم

شاهان زیباست چون شاهان یه اسم اصیل و معنی داره

اسم باید قشنگ باشه بنظرم قدیمی و جدید نداره ...
الان اسم های عجیب و غریب میذارن میگن جدیده!!

شاهان قشنگه ولی خیلییییی زیاد شده از ۱۰ تا پسر ۹ تاش شاهانه

من پسر بیارم میزارم شاهان
خیلی قشنگه به نظرم

شایان❤️
گل پسر منم شایان هس

شاهان

بنظرم هر دوتا خوبه

شاهان

سوال های مرتبط