خانما خار پنبه بخورم ب بچم شیر میدم مشکلیه

تصویر
۳ پاسخ

آها چون جای ماازاینااست نمیدونم واس چی خوبه

واس چی خوبه این؟؟؟

ما بهش میگیم کنگر من انقدرررر تو بارداری خوردم چقدر که خوشمزه هست بخور عزیزم مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۱۳ ماهگی
مامان نیلا کوچولو😍 مامان نیلا کوچولو😍 ۶ ماهگی