۷ پاسخ

من تازه دوتا آمپول hmg رو زدم ۳۰ ام باید برم سونو

من امروز ۹ آزاد سازیم هست یکم مثانم وتخمدانام درد میکنن یعنی زیر شکمم

منم۶ ازاد سازی ام ،رحمم فشار داره همش حس میکنم دستشویی دارم

۱۳‌آزادسازی ام هیچی علائم ندارم

من 8ازادسازی علائمی که همه دان نفخ تخمدان درد سینه ها سوزنی سوزنی میشه

منم ۷ آزادسازی ام
بعضی وقتا گرفتی و درد خفیف تخمدان و زیر دل دارم

من امروز ۷سیکل هستم از۳سیکل تا امروز لتروزول مصرف کردم ۵روز دیگه باید سونو بدم و بعدش آزادسازی بزنم

سوال های مرتبط

مامان نخود😍💗 مامان نخود😍💗 هفته بیست‌وسوم بارداری