من تازه دوتا آمپول hmg رو زدم ۳۰ ام باید برم سونو
من امروز ۹ آزاد سازیم هست یکم مثانم وتخمدانام درد میکنن یعنی زیر شکمم
منم۶ ازاد سازی ام ،رحمم فشار داره همش حس میکنم دستشویی دارم
۱۳آزادسازی ام هیچی علائم ندارم
من 8ازادسازی علائمی که همه دان نفخ تخمدان درد سینه ها سوزنی سوزنی میشه
منم ۷ آزادسازی ام
بعضی وقتا گرفتی و درد خفیف تخمدان و زیر دل دارم
من امروز ۷سیکل هستم از۳سیکل تا امروز لتروزول مصرف کردم ۵روز دیگه باید سونو بدم و بعدش آزادسازی بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.