من که میدم ..تشدید نکرده ولی خب هیچ تاثیری رو اشتهاش نزاشته،هنوزم شیر تو خواب می خوره اونم به بدبختی
من یه بار تو ۲ماهگی دادم یه بارم ۳ ماه و نیمگی خیلی شدید رفلاکسش برگشت
من پسرم رفلاکس داره بله تشدید کرد
نه دختر منم رفلاکس داره ولی دکترش نوشت
ن منکه دکتر نوشت رفلاکس هم داره
اره گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.