۶ پاسخ

من که میدم ..تشدید نکرده ولی خب هیچ تاثیری رو اشتهاش نزاشته،هنوزم شیر تو خواب می خوره اونم به بدبختی

من یه بار تو ۲ماهگی دادم یه بارم ۳ ماه و نیمگی خیلی شدید رفلاکسش برگشت

من پسرم رفلاکس داره بله تشدید کرد

نه دختر منم رفلاکس داره ولی دکترش نوشت

ن منکه دکتر نوشت رفلاکس هم داره

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی ها🍓🍓 مامان توت فرنگی ها🍓🍓 ۱۶ ماهگی
مامان فنجونی مامان فنجونی ۱۱ ماهگی