۱۰ پاسخ

حق با دکتر عزیزم اصلا جای نگرانی نداره

یه کفش بپوشونش ببین با کفش هم همینجوری میکنه

پسر جاریمم رو پنجه راه میرفت پاشنه پاشو زمین نمیذاشت بعدا درست شد

دختر منم همینجوری بود از اول پای چپشو کج میزاشت و رو پنجه بود
بردم متخصص همه معاینه کرد گفت همه جی نرمال نوپاست کم کم یاد میگیره.حتی از بهداشت نامه گرفتم بردم مرکز تکامل اونام گفتن همه چیزش نرمال
از ۱۰ ماهگی همین بود تااااااااا ۱سال و ۱ماهگی الان تقریبا ۲ماهه درست راه میره خداروشکر
انقدر غصه خوردم انقدر نذر و نیاز کردم
ایشالا همه بچه ها سلامت باشن

ببرید ارتوپد اطفال تا خیالتون راحت بشه. ولی فک کنم درست میشه

ن ببر دکتر خوب جای دیگ از پاش عکس بندازن

صبور باش تازه راه افتاده درست میشه

فک نکنم جای نگرانی باشه

دخترمنم همینه پرسیدن گفتن طبیعیه

لازمه دوباره ببرم دکتر؟یا ببرم پیش ارتوپد؟؟

سوال های مرتبط