عزیزم من ۵بارiuiکردم
اول اینکه هیچ استرس نداشته باش،تو اینترنت سرچ نکن،دنبال علائم نباش،دو سه روز اول پله بالا پایین نکن،غذاهای طبع گرم و پر ادویه مصرف نکن،اگر تعیین جنسیت نیستی دکترت دستور نزدیکی بهت میده،روز دهم یازدهمش خیلی کم طاقت میشی همش دنبال علائم میگردی و دلت میخواد بیبی چک بزنی اما این کارو نکن چون اون موقع چیزی معلوم نمیشه فقط استرس میگیری
شب قبلش یکم شکمتو گرم بگیر
دوسه روز قبلش به همسر چیزای مقوی بده بخوره که آزمایش اسپرمش خوب باشه
سعی کن چند روز اول خودت غذاهای سرخ شده و روغنی نخوری
درآخر به خدا توکل کن به این فکر کن که شما تلاش خودتو کردی از این به بعدش باخداست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.