این سرلاک خوبه برا این سن؟؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

بله میتونی بدی

آره من به پسرم میدم فرنی برنجشم میتونی بگیری اونم برای ۶ ماهه

من پرسیدم170

من خریدم واسش،خیلی خوشمزس ،منتهی حساسیت پروتیین گاوی داره،به دردش نخورد،۵۰۰ گرفتمش،۳۰۰ میدمش نمیخاییش؟

آره عالیه

بله گلم

سوال های مرتبط

مامان ویهان (。◕‿◕。) مامان ویهان (。◕‿◕。) ۷ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان جیگرطلا مامان جیگرطلا ۱۰ ماهگی
مامان مجتبی مامان مجتبی قصد بارداری
مامان محمد و مهراد 🌖 مامان محمد و مهراد 🌖 ۸ ماهگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی