خانوما این چندروزه کمر دردم طبیعیه

۱ پاسخ

فکر می کنم طبیعی باشه چون نی نی داره بزرگ می شه ،ولی اگر درد و انقباض منظم داری به دکترت بگو

سوال های مرتبط

مامان 💙ماهان💙 مامان 💙ماهان💙 ۱۰ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌وهفتم بارداری