من اصلا استفراق نداشتم فقط اوایل حالت تهوع داشتم، میل به ترشی و شوری، از شیرینی بدم میومد، تنبل شدم و لاغر و استخونی صورتم عین جسد شد، بچم دختره میگن دختر خوشگلی مادرو میدزده
من خیلی تنبل بودم و خیلی زود خسته میشدم عاشق دوغ بودم عاشق شیرینی بودم
نینیم دختره🩷🩷
سلام من حالت تهوع داشتم خیلی زیاد همیشه خوابم میاد نمیتونم کارامو مث قبل انجام بدم میل ب ترشی جات دارم بچم پسره
منم حالت تهوع نداشتم خیلی زرنگ و فعال بودم خواب به چشمام نمیومد ، میل به ترشی و شوری داشتم ،پسر شد
من خیلی حالت تهوع داشتم و بالا میاوردم علاقم به شیرینی خیلی زیاد شد ترشی هم دوس داشتم عاشق هندونم خیلی تنبل شدم
نینیم دختره
من حالت تهوع از اول نداشتم میل به ترشی و شوری داشتم از شیرینی جات بدم میومد به پهلوی چپ میخوابیدم اکثراً الانم همینم
جنسیت پسر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.