سلام مامانا از علاعم و جنسیت بچه هاتون بگین. ببینیم

۶ پاسخ

من اصلا استفراق نداشتم فقط اوایل حالت تهوع داشتم، میل به ترشی و شوری، از شیرینی بدم میومد، تنبل شدم و لاغر و استخونی صورتم عین جسد شد، بچم دختره میگن دختر خوشگلی مادرو میدزده

من خیلی تنبل بودم و خیلی زود خسته میشدم عاشق دوغ بودم عاشق شیرینی بودم

نینیم دختره🩷🩷

سلام من حالت تهوع داشتم خیلی زیاد همیشه خوابم میاد نمیتونم کارامو مث قبل انجام بدم میل ب ترشی جات دارم بچم پسره

منم حالت تهوع نداشتم خیلی زرنگ و فعال بودم خواب به چشمام نمیومد ، میل به ترشی و شوری داشتم ،پسر شد

من خیلی حالت تهوع داشتم و بالا میاوردم علاقم به شیرینی خیلی زیاد شد ترشی هم دوس داشتم عاشق هندونم خیلی تنبل شدم
نینیم دختره

من حالت تهوع از اول نداشتم میل به ترشی و شوری داشتم از شیرینی جات بدم میومد به پهلوی چپ میخوابیدم اکثراً الانم همینم
جنسیت پسر

سوال های مرتبط

مامان سوگند کوچولو🥹 مامان سوگند کوچولو🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته چهلم بارداری
مامان ماهورا💕 مامان ماهورا💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌ودوم بارداری