۹ پاسخ

من ببلاک گرفتم

بله چون من سر بچه ی اولم شیر نداشتم با خودم میبرم و یواشکی میدم به بچه

بگیر فورا که شیر نداری بعداز دو روز من شیر داشتم

نمیگیرم اگر مجبور شدم هرچی دکتر اونجا گفت میگیرم

من اپتامیل گرفتم

من دوستم اپتامیل بدو تولد گف بگیرم و تو بیمارستان یواشکی بدم
میگف برا زردی خوبه

من نمیگیرم به نظرم دکتر تجویز کنه خیلی بهتره چون توی بیمارستان هم خیلی جاها اجازه استفاده از شیرخشک‌ نمیدن

من میبرم حتما
نان ۱ یا اپتامیل بگیر

من نمیگیرم چون دکترا میگن برا روزای اول همون آغوز ک میاد از سینه بچه رو سیر میکنه و نیازی نیس

سوال های مرتبط