مامانا توت بده؟بخورم؟
۱۷ هفتمه؟

۵ پاسخ

نه اشکالی نداره فقط غذای چرب روش نخوری

توت اگ بخوری روش تا چند ساعت چیزی نخور چون زود مریض میکنه آدمو مخصوصا غذای چرب نخور

توت سیاه زیادنبایدبخوری سفیدمشکلی نداره

نه چه بدی داره فقط هویج‌وجیگر و سس سفید بده بقیه چیزا مشکلی نداره

فک میکنم سرده خوردی هم زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی