۶ پاسخ

قربون شکل ماهش 😍 مردم براش

گهواره مقاله داره برای اندازه شیر خشک.بخون

من پسرم رفلاکس داشت براش ببلاک AR گرفتیم نخورد رفتم داروخونه به دکتره گفتم ،گفت شیر خشکای رژیمی خوشمزه نیستن شاید برا همین نمیخوره .یعنی گفت AR رژیمی هست دیگه نمیدونم درست گفته یا نه

نه پسر پسر بزرگ شده شیر بیشتری میخواد

عزیزم بزرگ شده شیر بیشتر میخواد

نه رژیمی نیستن برای رفلاکس. شیرخشک نان الترا وادپتامیل پپتی . جونیور برای رژیمن

سوال های مرتبط