هرچی تو شکمت بمونه بهتررررر
من ۳۸هفته و ۶روز نوبت دارم
من ۳۷ هفته و ۶ روز تاریخ زده
منم تو ۳۹ هفته نوبت سزارین دارم . میگن بچه هر چی بیشتر تو شکم مامان باشه بهتره انشاالله سر همون تاریخ که دکتر گفته میری سزارین
نه بتونی نگهداری
شک نکن بهترین دکتر رو داری نگران نباش هیچی نمیشه
هرچی بچه تو شکم رشد کنه بهتره
برامن 38هفته و دو روز وقت عمل داده
نه چرا دیر باشه؟ هرچی بچه تو شکم مادر بمونه رشدش بهتره دیرتر مریض میشه، خودت شیردهی بهتری داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.