۱۲ پاسخ

ضربان قلب بچه ت خوبه وقتی میری چکاب؟من امروز رفتم می‌گفت نمی‌کشی تا ۳اردیبهشت .خیلی دلم یمخاد اردی بهشت باشه واسم شیاف نوشت ولی می‌گفت زیاد تاثیر نداره

به منم ۳۹ هفته کامل وقت داده

به من 38 هفته 3 روز وقت داده

بعد ۳۸ دیگه اوکیه

نه عزیزم خوبه دوست من بااینکه ووقلو بود تقریبا توهمین تایم زایمان کرد

من ۳۸ هفته ۳ روز کدوم بیمارستانی

به من ۳۹ًهفته و یک روز تاریخ داده

بمنم دقیقا 38هفته5روز وقت داده

ن خوبه منم دکتر برام زده ۳۸ هفته ۷ روز ک دقیق میشه هفته اینده یکشنبه عزیزم بنظرم خوبه

نه اوکیه ، منم ۳۸ هفته و ۴ روز سزارین شدم

من ميخوام اگه قبول كرد دكتر ٤٠ هفته سزارين شم دلم نميخواد بچه ام خردادي شه 😭😭😭😭

نه دیگه اصلش همونه منم یکشنبه قراره بهم تاریخ بده

سوال های مرتبط