خانما دکتر من می‌خواد تو ۳۸هفته و ۵روز منو زایمان کنه دیر نیست؟

۶ پاسخ

نه منم میشم ۳۸ و ۴

نه خیلی هم خوبه

سزارین قبلی هستین؟؟

نه گلم اوکیه

نه من ۳۹هفته بودم

نه خوبه وقتش

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی