سلام مامان جونیا
دکترم تاریخ سزارینمو ۳۸هفته و ۵روز داده
دیر نیست؟؟؟

۸ پاسخ

دکترت بهتر میدونه

بچه کامل و رسیده س
و خوب وزن میگیره
ایشالا بسلامتی عزیزم
منم ۳۸ و ۴ هستم

سلام از من هم ۳۸هفته و۳ روز داده

نه به منم دکتر گفت ۳۸ هفنه و ۶ روز

نه خوبه دیگه من سر پسرم ۳۸ و دو روز سزارین گفت سه روز از شما زودتر

خیلیا ۳۸هفته تمام سز شدن
گفتم نکنه دیر باشه

منم پرسیدم اون‌جور حساب کرد گفت

نه بچه ات خوب رشد میکنه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی