منو ۱۱ خرداد زده ۳۸ هفته و ۶ روز
من زایمان طبیعیم ۳۰ خرداده سزارین ۱۵ ام
خیلی زود زده
منم 30خردادم دکترم زد 27خرداد ...گفت تا آخرین لحظه نگه میداره
من ۲۷ اردیبهشت تاریخ زایمان طبیعی ام بود و ۱۲ اردیبهشت سزارین کردم
خوشبحالت . من امروز رفتم تازه ۱۰ روز اضافه کرد به تاریخم گفت انتی اشتباه کرده
خیلی زود زده والا بیست روز زودتر ب چ دلیل؟
منو گفته ۱۱ خرداد که میشم ۳۷هفته ۶ روز
دوست دارم زودتر این هفته ام تموم شه
منم ۱۹خرداد سزارین ۳۸ هفته ۲روز
منم ۱۲خرداد زده
۳۸هفته و4روز میشم
منم ۳۱ خرداد زده زایمان طبیعی رو
ولی دکترم ۲۳ خرداد گفت سزارینم میکنه😓من حس میکنمدیره و تا اونموقع دردم میگیره
۳۸ هفته و ۳ روز میشم
منم ۱۰ خردادم
زایمان من هم ۳۰خرداد زده ولی من سزارین سوم هستم گفتن ۱۴خرداد اگه زودتر به دنیا بیاد میمونه دستگاه
از دکترت میپرسیدی خب
مال منم زود زده و هنوزم زایمان نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.