بلاخره بردمش بیرون😄



شیرخشک رفلاکس وزن

تصویر
۷ پاسخ

یعنی قبلش بیرون نبرده بودین بچه رو اصلا؟

تاالان چرا نبردی بیرون من از بعداز 40روزش میبرمش بیرون

خدایی بعضی خانما چقدر دقتشون بالاست پس چرا من اینطوری نیستم
اصلا به لباس گرم و سرد نوزاد توجه نکردم پیام‌آور میخونم بعد دوباره میرم عکسو نگاه میکنم😂

آ دختر خوب برو یه قِری دور باغ ملی بخور و بیا😁

منم دخترمو بردم پارک امروز با تعجب درحتارو نگا میکرد😂

تو این گرررما کلاه

😊
خوش بگذره 🌷
اونجا سرده ؟
شهر ما که جهنمه
با رامپر یا تیشرت شرت میبرمش بیرون

سوال های مرتبط