۳ پاسخ

انشالله مثبتی منم روز ۱۳ انتقالم زیر دلم خیلی تیر میکشه و درد پریودی میگیرم مرتب

تحمل کن واسه دیدن لبخند نی‌نی🫶

الهی بحق فاطمه زهرا باردار باشیو خبر مثبتیت رو بگی

سوال های مرتبط