۵ پاسخ

همه گفتن حلقه ای اما اگه نظر منو بپرسی میگم‌چسبون بهتره چون بچه ها تا نزدیک یکسالگی زیادی دست تو گوششون میبرن اگه حلقه ای بندازی انگشتشون لای گوشواره میره یه موقع خدای نکرده میکشن گوششون زخم میشه اما چسبون بهتره براشون‌تا وقتی حالیشون بشه
بالای یک سال حلقه ای خوبه

قابلمه ایی خوبه.
خوشبحالت دل داشتی سوراخ کنی من که فکر نکنم سوراخ کنم

حلقه ای فعلا بهتر براشون

من ک‌ دکترم گفت ۱۸ماهگی

طلا حلقه ای

سوال های مرتبط